Wednesday, November 18, 2009

GUBAHAN HANTARAN IDAMAN SAYA..

♥ sticky mode until november 18, 2009 ♥
AHAHA.. THATS WHAT I'M WAITING FOR..
YESH3.. ADE CONTEST UTK BRIDE & GROOM TO BE.. HEK3..

RAFIDAH IBRAHIM & MOHD SHAHRUZNIZAM TUMINGAN..
14 FEBRUARY 2010..


BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM..

Gubahan hantaran idaman saya:

merah = lambang cinta yang berani & berahi
putih = lambang suci n ketulusan cinta
silver = lambang kemegahan n keagungan cinta

1. saya menginginkan sesuatu yg 'suci' di sebalik brg2 hantaran itu.. saya mengharapkan sucinya warna putih & silver itu spt sucinya cinta kami..
2. saya juga menginginkan bunga-bunga indah menghiasi dulang hantaran saya nnt.. bunga2 itu bagaikan mewakili cinta kami yg sentiasa mekar setiap hari.. walaupun tkadang 'bunga' kami dihinggap lebah, namun ia terus mekar dan mekar..


ahaha.. cantek sgt3 hntrn ni.. i love it very much.. ;)



No comments: