Friday, September 4, 2009

tiang oo tiang..


'gedegang'
'rafidah! turun!'

damn! tiang itu jatuh.. huh! nape la kau jatuh? x mkn ke? tau la skrg bln puasa.. tp kau kn tiang.. mna ley puasa.. sbb kau la tiang aku kena ulang blk test jpj aku bhgn 2.. waa.. duit lg.. dh la nk raya ni.. sib baik bhgn 3 aku lepas.. punye la sopan santun aku memandu td depan jpj lelaki yg x nmpk wajahnya kerana beliau pakai mask . 17/20 pun dh agak membanggakan aku.. kurang rasa kecewa dek kerana tiang yg jatuh sebelum itu.. cuba menaikkan semangat diri semula, aku akan test smula 2 minggu lg.. siap la kau tiang.. aku simen kau biar kau x jatuh.. hak3..

5 comments:

otak versi ketat said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

otak versi ketat said...

hahahaha. oke. dah abeh gelak.
ngeeee. blaja kt imkeda gk? huda
dlu pn blaja kt situ. hikhik. gewd
luck fyda!! pasneh suh en comot
pegang tiang tu biar xjatuh :p

fyda_ibrahim said...

amboi2.. bkn main gelakkan org ye.. ye ke blajar kt imkeda gak? kt cheras perdana tu? huh! kete dia buruk.. sbb tu failed.. tu la.. ingat nk sruh en. comot pegang je tiang tu biar x jatuh lg.. ;p

otak ketat said...

haha. aah betul la tu kann. kete
buruk, tiang pn buruk. sbnrnye
fyda tak langgar pn tiang tu. tp
sbb dh terlalu lame dan buruk, bak
kate mak sy dh 'hogeh', die pn
jatuh dgn sendirinye lah kannnnn :p

fyda_ibrahim said...

ye.. btul tu.. saya amat bsetuju dgn cik huda.. mungkin imkeda saje wt cmtu supaya ramai yg repeat & diorg akn untung.. ;p