Monday, December 21, 2009

aku dan ......

one day, i go walk2 to the others blog.. hek3.. sila abaikan perkataan walk2 itu . suddenly, i saw one contest which quite attract my heart to join it.. after that, i do this contest in my blog.. let's look what i can do.. begin with bismillahirrahmanirrahim.. sila abaikan sekali lg bahasa inggeris ku yg lintang-pukang itu kerana tgn ni gatal nk taip omputih w/pun x reti.. ;p

AKU & EN. COMOT KUaku dan en. comot ku..
siapakah dia dan siapakah aku?
beliau bukan la secomot sangkaan kamu2..

tp dia hensem tu..
walaupun hanya cuma di mata ku.. ;p


aku dan en. comot ku..
dia la raja di hati ku..

bukan raja sms mcm mawi tu..
tapi dia la segalanya bagi ku.. :)

aku dan en. comot ku..

skrg beliau adlh tunang ku..
x lama lg jd suami ku..
seronok nya hati ku.. :D

aku dan en. comot ku..
aku masuk contest ni tp beliau x tau..
saje je join contest ni sbb xde entry baru..
tp kalau cik blog bg menang, bahagianya hati ku.. ;)


-TAMAT-

p/s: syhh.. sape nk join, lets click2 here..


4 comments:

vrdesign said...

salam...hai...
thanx join contest...
ske purple erk???suke3...hehehe...
sy dh amek pix...
anyway,gudluck...

fyda_ibrahim said...

salam..
hye.. xde la minat purple sgt.. tp purple suke kt saya kot.. hehe.. thnks bg peluang join contest awk.. :D

nn said...

sweeeeeeet :)

fyda_ibrahim said...

maceh.. :D